تماس و مشاوره حقوقی
با وکیل دادگستری
 
ساعات کاری دفتر
9:00 تا 18:00
نمونه وکالتنامه
تاریخ انتشار: چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400
وکالتنامه فروش ملک - وکالت دادگستری

 وکالتنامه فروش ملک - وکالت دادگستری

یکی از نیازهای ایرانیان مقیم خارج از کشور این است که اموال و املاک خود را که در ایران استقرار دارد را اداره نمایند.منظور از اداره اموال واقع شده درایران اعم است از خریدن، فروختن، تبدیل کردن، اجازه دادن و پیگیری دعاوی راجع به آن اموال و املاک در محاکم دادگستری.اگر انتخاب این عزیزان داشتن یک وکیل دادگستری مورد اعتماد باشد در صورت قبول و موافقت وکیل و توافق بر سر دستمزد و شرایط همکای با اعطای یک وکالتنامه به هدف خود رسیده اند چرا که یک وکیل دادگستری هم می تواند پروسه اداره اموال (خرید، فروش، اجاره یا هر نوع معامله) را انجام دهد و هم طبیعتاً می تواند برای پیگیری راجع به دعاوی و شکایات موکل خود به دادگاه ها و مراجع حقوقی و قضایی مراجعه نماید.اما اگر موکل در این فرض شخصی غیر از وکیل دادگستری را انتخاب کند چون آن فرد امکان مراجعه به دادگاه ها و مراجع حقوقی را ندارد حتماً باید برای پیگیری دعاوی و شکایات در مراجع قضایی به یک وکیل دادگستری نیز علاوه بر آن وکالت بدهد.توصیه ما این است برای رعایت تمرکز و کاهش هزینه ها و هماهنگی بیشتر یک وکیل خوب دادگستری که در زمینه انجام مسائل حقوقی ایرانیان مقیم خارج از کشور و نیز دعاوی مرتبط با اموال و املاک تخصص دارد را انتخاب نموده و تمامی امور حقوقی خود اعم از اداره اموال و پیگیری دعاوی را به وی بسپارد.

 

 

امتیاز: Article Rating | تعداد بازدید: 18386

وکالتنامه فروش

 

نمونه متن وکالتنامه فروش ملک - وکالت دادگستری

مشخصات موکل

خانم ....... نام پدر :......... شماره شناسنامه : ........ کد ملی : ........ صادره از : ....... تاريخ تولد :  ...... محل تولد : .......  شغل :  .... نشاني : .......... .


مشخصات وکیل 

وکیل : آقای مسعود محمدی  نام پدر : .... شماره شناسنامه : ........ کد ملی : ........ صادره از : ....... تاريخ تولد :  ...... محل تولد : ..... نشاني : تهران.میدان فاطمی.میدان گلها.


مورد وکالت 

مراجعه به کلیه وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادها اعم از اداره مالیات و دارایی، اداره ثبت، اداره اسناد و املاک، اداره آب، اداره گاز، اداره برق، اداره مخابرات و کلیه شهرداری ها (جهت درخواست صدور پایان کار و نیز پرداخت عوارض و هر نوع درخواست و پیگیری راجع به ملک موضوع وکالت) و سایرنهادها و ارگان ها اعم از ستاد اجرایی فرمان امام و فرمانداری و هر مرجع دیگر که جهت اعمال وکالت در خصوص ملک موضوع وکالتنامه لازم باشد و نیز انجام هر نوع معامله اعم از بیع، صلح و هر نوع انتقال اعم از انتقال اجرایی در قالب اجرای احکام دادگستری راجع به ملک واقع در خیابان یوسف آباد.....پلاک ... و پلاک ثبتی ... فرعی از 3526 اصلی. و نیز اختیار مراجعه به اداره ثبت در خصوص اخذ صورتمجلس تفکیکی و درخواست افراز از اداره ثبت محل و همچنین متعاقب آن حسب ضرورت و تشخیص وکیل درخواست فروش ملک مشاع از طریق دادگاه های صالح، وکالت در درخواست صدور سند تک برگ مشاعی یا مفروز، وکالت در تحویل سند تک برگ صادره از اداره ثبت.وکالت در توکیل ولو کراراً ، وکالت در مراجعه به کلیه دادگاه ها و مراجع قضایی و دادگستری و تقدیم هر نوع دادخواست و درخواست، وکالت در مصالحه و سازش، وکالت در اعتراض به رای، تجدیدنظر خواهی ، فرجام خواهی و اعاده دادرسی و وکالت در، انکار و تردید  و ادعای جعل نسبت به سند طرف و استرداد سند و وکالت در تعیین جاعل، وکالت در تعیین مصدق و کارشناس، وکالت در دعوای خسارت ، وکالت در استرداد دادخواست یا دعوا، وکالت در  جلب ثالث و دفاع از آن، وکالت در ورود ثالث و دفاع از آن، وکالت در دعوای متقابل و دفاع از آن، وکالت در ادعای اعسار، وکالت در قبول یا رد سوگند، وکالت در درخواست صدور اجراییه و تعقیب عملیات اجرایی و اخذ محکوم به و وجوه ایداعی به نام موکل.وکلای مرقوم در انجام مورد وکالت به نحو اجتماع و انفراد حق اقدام دارند.     


حدود اختیارت

 وکلای مرقوم در انجام مورد وکالت هر یک به تنهایی یا هر دو با هم اختیار تام دارند.

 

جهت ارتباط با وکیل متخصص پایه یک دادگستری کلیک کنید  - 88019243

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

دریافت وقت مشاوره حقوقی با ما

در صورت تمایل به دریافت مشاوره حقوقی و اعطای وکالت به وکیل پایه یک دادگستری و جهت هماهنگی و دریافت وقت مشاوره حقوقی کلیک کنید.