تماس و مشاوره حقوقی
با وکیل دادگستری
 
ساعات کاری دفتر
9:00 تا 18:00

نمونه مقالات و مطالب حقوقی

تاریخ انتشار: جمعه 09 خرداد 1399
جستجوی وکیل دادگستری در ایران - تهران - میدان فاطمی

 جستجوی وکیل دادگستری در ایران - تهران - میدان فاطمی

مهم ترین بخش از مدیریت یک دعوای حقوقی انتخاب راه درست برای طرح دعوا یا دفاع در قبال آن است و اصولاً چون افراد عادی تجربیات متعدد و مکرری در خصوص نحوه و پروسه رسیدگی به دعاوی در دادگستری و محاکم ندارند امکان مدیریت دعوای حقوقی هم برای ایشان وجود ندارد و طبیعتاً بهترین راه برای رسیدن به این مقصود جستجو و انتخاب یک وکیل دادگستری خوب و با تجربه است.برای جستجوی وکیل دادگستری در ایران و در نهایت آشنایی با یک وکیل خوب و با تجربه راه های متفاوتی وجود دارد که در ادامه تلاش می شود به طور خلاصه مخاطبان گرامی را برای جلوگیری از انتخاب اشتباه و درگیر شدن با روش آزمون و خطا، آشنا نماییم.دفتر وکالت دادگران در شهر تهران و محدوده میدان فاطمی واقع شده است و مخاطبان گرامی می توانند با تماس و هماهنگی و اخذ نوبت جهت مشاوره یا اعطاء وکالت به ما مراجعه نمایند.لازم به ذکر است تخصص ما در زمینه دعاوی ملکی و قراردادی یا به طور کلی دعاوی حقوقی است.هر چند که در صورت امکان  تاثیرگذاری وکالت و مشاوره  در زمینه پرونده های کیفری را هم قبول می نماییم.

 

امتیاز: Article Rating | تعداد بازدید: 1967

راه های جستجو و انتخاب وکیل دادگستری

1- برای جستجو و یافتن یک وکیل دادگستری در هر یک از شهرهای ایران از جمله تهران راه های مختلفی وجود دارد.متداول ترین راه جستجو و انتخاب وکیل در ایران این است که از یک فرد مورد اعتماد که سابقه مراجعه به وکیل را داشته و از وکیل خود نیز راضی بوده است بخواهید که شما را به وکیل خود معرفی نماید که یقیناً این اولین و مهم ترین قدم در جستجو و انتخاب یک وکیل دادگستری خوب و مورد اعتماد است.

اگر قرار است برای اولین بار به یک وکیل یا مشاور حقوقی مراجعه کنید به اندازه کافی در مورد توانایی های علمی و عملی، حسن شهرت، تعهد،امانت داری و سایر خصوصیاتی که برای یک وکیل خوب لازم میدانید، تحقیق کنید. دوستان و آشنایان و بستگان شما که قبلاً برای پرونده خود در دادگستری، وکیل داشته و از عملکرد وکیل یا مشاور خود راضی بوده اند، معمولاً مرجع تحقیق خوبی هستند.

مراقب کارچاق کن ها و واسطه ها باشید. در اطراف مراجع قضایی معمولاً افرادی در حال پرسه زدن هستند که وعده های آنها ممکن است برای شما وسوسه انگیز باشد. به هیچ وجه به جملاتی مانند: «من با فلان … ارتباط دارم» یا «دو سه روزه حکم را به نفعتان میگیرم» و … اعتماد نکنید. اطمینان داشته باشید کسیکه برای حل یک مساله قضایی قول ارتباط و نتیجه مثبت میدهد، وکیل یا مشاور حقوقی نیست. چراکه طول مدت رسیدگی به پرونده و نتیجه آن در دست وکیل نیست، بلکه این امور تحت اختیار مرجع قضایی است.

2- به جای تمرکز و دقت بر روی سن و جنسیت وکیل، در مورد توانائی های او در انجام موضوع پرونده تمرکز کنید. اینکه گاهی میشنوید وکلای سالخورده باتجربه تر هستند یا وکلای جوان پیگیرتر از مسن ها هستند و یا اینکه خانم ها دلسوزتر از آقایان هستند یا آقایان شجاعت بیشتری در مواجهه با محاکم دارند، همه و همه نسبی است و عکس همه آنها نیز صادق است. پس بهتر است به جای تمرکز بر روی این موارد بر روی خصوصیاتی همچون حسن شهرت ، امانتداری و توانائی های علمی وکیل در حل مشکل تان، تمرکز کنید.

3- قبل از مراجعه به دفتر وکیل و ملاقات حضوری با وکیل، در صورت امکان از طریق تماس تلفنی با وی مذاکره کنید. طرز پاسخگویی وکیل و مشاور به شما و اشتیاق وی برای حل مشکلتان بسیار تعیین کننده و مهم است. فراموش نکنید یک وکیل و مشاور واقعی کسی است که به مفاد سوگند نامه اش پایبند بوده و کمک به موکل را، وظیفه و تکلیف خود میداند. حال آنکه افراد غیر وکیل و شیاد فقط به فکر خالی کردن جیب شما هستند.

4- قبل از مراجعه به دفتر وکالت، تمامی مدارک مربوط به پرونده یا موضوع را به همراه مدارک شناسایی خود، آماده کرده و به همراه داشته باشید. سعی کنید سوالات خود را از قبل یادداشت کنید تا آنها را فراموش نکنید.

5- راه دیگر جستجوی وکیل دادگستری خوب در ایران به خصوص در شهر تهران سرچ کردن عبارت کلیدی مورد نظرتان در سایت گوگل است که تا حد زیادی شما را به وکیل مورد نظرتان و وکیل واجد ویژگی های مطلوب شما می رساند.عبارات کلیدی مثل : جستجوی وکیل در تهران، جستجوی وکیل در ایران، وکیل خوب در محله یوسف آباد، وکیل خوب در میدان فاطمی، وکیل خوب در گیشا، وکیل خوب در امیرآباد یا واژه ها و عباراتی مثل : وکیل متخصص قرارداد، وکیل برای تقسیم ارث، وکیل دعاوی ملکی، وکیل برای تنظیم قرارداد و عبارات و وازه هایی از این دست که بطور هوشمندانه شما را به افراد و وکلایی نزدیک به ویژگی های مورد نظر شما می رساند.

6- ممکن است در پروسه جستجوی وکیل دو یا چند وکیل به شما معرفی شود یا برای انتخاب، بین چند وکیل تردید داشته باشید در این فرض به نظر نگارنده انتخاب وکیل و مشاور حقوقی آنقدر کار مهمی هست که ارزش داشته باشد به همه آنها مراجعه نموده و موضوع خود را مطرح کنید و حق المشاوره نیز بپزدازید بعد از این جلسات، طبیعتاً به راحتی می توانید یکی از وکلای مذکور را که به شما حس مثبت و اطمینان بیشتر و معقول تری می دهد انتخاب نمایید.

 

نکته - در جستجوی وکیل دادگستری خوب توجه داشته باشید که وکیل نباید در مورد میزان توانایی های خود اغراق نماید و شما را نسبت به نتایج موهوم بیش از اندازه امیدوار کند و خود را فردی صاحب نفوذ و روبط ویژه وانمود نماید و نیز اینکه به وکیلی که مشکل شما را بیش از حد بزرگ و مهم جلوه داده و قصد دارد با ایجاد استرس شما را راغب به انعقاد قرارداد نماید، اعتماد نکنید.مثلا دیده شده است که متاسفانه بعضی از همکاران وکیل یک مشکل معمول حقوقی را با بزرگ نمایی در نظر موکل بسیار بسیار بحرانی وانمود و معرفی می نمایند تا موکل از سر ترس به سرعت و با پرداخت رقم کلان اقدام به انعقاد قرارداد در همان جلسه با وکیل نماید.

 

خوشبختانه روش ما در دفتر وکالت دادگران در درجه اول دادن ذهنیت و نگاه واقعی در خصوص مشکل پیش آمده به موکل است و نیز کمک و مشاوره به وی برای اخذ بهترین تصمیم.

 

جهت ارتباط با وکیل پایه یک دادگستری کلیک کنید  - 88019243

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی مطلب مورد نظر

دریافت وقت مشاوره حقوقی با ما

در صورت تمایل به دریافت مشاوره حقوقی و اعطای وکالت به وکیل پایه یک دادگستری و جهت هماهنگی و دریافت وقت مشاوره حقوقی کلیک کنید.